Bas van der Veen

Bas van der Veen

Marketing & ict

Innovatie binnen de makelaardij, ik vind het prachtig!

In 1998 begonnen als financieel adviseur, waarna ik erachter kwam dat mijn marketing achtergrond (studie) toch meer mijn interesse kreeg. Dus besloten het roer om te gooien en me daarop te richten. Niks is zo veranderlijk als het weer zegt men, maar diegene die die uitspraak verzonnen heeft, heeft blijkbaar nog nooit in de makelaardij gewerkt. Dat maakt het vak zo leuk, de continue veranderende markt en het inspelen hierop. 

De innovatie die plaatsvindt binnen de makelaardij is fantastisch, 20 jaar geleden was er de hele dag aanloop van mensen die een papieren foldertje kwamen halen, van een woning die ze in de krant hadden zien staan. Toen kwam de digitale camera, een eigen website en natuurlijk Funda, waardoor alles in een tempo veranderd is. Hier moet je als makelaar goed op inspelen om jouw klanten alles te kunnen bieden om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn, en dat met het beste resultaat. In de tijd die het vroeger in beslag nam om een flyer te laten maken, kan men nu de woning of bedrijfspand al aan heel nederland onder ogen brengen via social media.  En niet enkel met foto's en tekst, maar het wordt allemaal steeds mooier en uitgebreider, van video's tot 3D virtuele tours. Men wil steeds meer zien en laten zien van een woning/bedrijfspand en daarom blijven we innoveren, ik vind het prachtig!

Informatie nodig?

IE10 wordt niet ondersteund. U gebruikt een NIET ONDERSTEUNDE versie van Internet Explorer.
Gebruik of download een moderne browser.