nieuwbouw

titel

locaties

Text

Rodenburg Makelaars neemt een proactieve houding aan ten opzichte van klanttevredenheid. Onze klachtenprocedure is vastgelegd en legt uit hoe een klacht bij ons kan worden ingediend. De klachtenprocedure kent drie stappen. 

Stap 1

Deze stap geeft Rodenburg Makelaars de mogelijkheid om uw klacht in behandeling te nemen. Rodenburg Makelaars probeert de klacht naar uw tevredenheid op te lossen. Als u met ons gesproken heeft over uw klacht, vragen wij u de informatie over de klacht op papier te zetten. We vragen u dit te doen om een goed beeld te krijgen van uw klacht. De schriftelijke klacht kunt u sturen aan:

Rodenburg Makelaars
T.a.v. Drs. J.A.C. van Loon
Postbus 10054
7301 GB  Apeldoorn
Tel: 055 5 268 268
E-mail: info@rodenburg.nl

We nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling. Binnen zeven dagen ontvangt u van ons bericht dat wij uw klacht ontvangen hebben. Binnen 28 dagen ontvangt u van ons een reactie op uw klacht. Indien het voor ons niet mogelijk is binnen 28 dagen een reactie op uw klacht te geven, ontvangt u binnen deze termijn een bericht waarin wij specificeren waarom wij nog geen reactie kunnen geven en een prognose binnen welke termijn wij dit wel kunnen.

nieuws

par-bedrijfsvoering.dd8befe2
deventer-1-1202056
belastingdienst-apeldoorn-bcict1
deventer-1-1202056
Split left left
zwolle
Split rechts rechts

IE10 wordt niet ondersteund. U gebruikt een NIET ONDERSTEUNDE versie van Internet Explorer.
Gebruik of download een moderne browser.